SiN - pirmaujanti technologija, skirta pagalbos tarnyboms palaikyti

Gebėjimas efektyviai bendrauti yra būtinas daugelio profesijų darbuotojams, ypač tiems, kurie dirba pagalbos tarnybose, pvz., policijoje, greitosios pagalbos tarnybose ir gaisrinėje bei gelbėjimo tarnybose. Sveikatos ir saugos vadovas (HSE)1 pataria, kad visi darbdaviai įgyvendintų sveikatos priežiūros programas, siekdami užtikrinti, kad rizikos grupės darbuotojai dirbdami savo darbą būtų saugūs ir veiksmingi.

Nauji darbuotojai ir darbuotojai turi atitikti tam tikrą standartą, kad jie galėtų tinkamai atlikti savo pareigas. Jei asmuo neatitinka minimalaus standarto arba reikia toliau vertinti jo gebėjimą atlikti vaidmenį, gali būti naudojami įvairūs testai. Nacionalinių įdarbinimo standartų vidaus reikalų ministerija rekomenduoja:

„Ribiniais atvejais arba kai klausa viena ausimi viršija standartą, o klausa kita ausimi žemesnė nei standartinė, arba kai yra sumontuoti klausos aparatai, reikėtų apsvarstyti praktinį klausos patikrinimą, siekiant įvertinti funkcinius gebėjimus, pavyzdžiui, kalbą ir/ arba fonemos suvokimas.“ 2

Šie papildomi testai padeda priimti tinkamus sprendimus dėl to, ar darbuotojai gali būti išlaikyti savo pareigose, arba padeda priimti teisingus sprendimus dėl bet kokių pagrįstų darbo koregavimo priemonių, kurios galėtų būti padarytos, kad jie galėtų pakankamai atlikti savo pareigas.

Naudojant gryno tono audiometriją

Gryno tono audiometrija yra labiausiai paplitęs sveikatos stebėjimo įrankis, leidžiantis suprasti žmogaus klausos slenkstį. Tai naudinga momentinė asmens klausos lygio nuotrauka, kurią vėliau galima stebėti laikui bėgant.

Priklausomai nuo vaidmenų taikomi skirtingi standartai (pvz., standartai, nustatyti per HSE) arba papildomi saugai svarbūs standartai, pvz., PULLHEEMS H2 policijos tarnybai, kuri yra mažesnė nei 84 dB esant 0,5, 1 ir 2 kHz ir mažesnė nei 123 dB esant 3, 4 ir 6 kHz./p>

Gryno tono audiometrijos apribojimai

Tačiau daugelio sensorineurinių klausos praradimo problemų (ty klausos praradimo, atsiradusio dėl vidinės ausies struktūrų ar klausos nervo pažeidimo) negalima nustatyti naudojant vien gryno tono audiometriją.

Nors tai yra puiki priemonė klausos aštrumui matuoti, buvo įrodyta, kad jis prastai prognozuoja klausos gebėjimus sudėtingose klausymosi aplinkose, o tai ypač svarbu atliekant saugai svarbius vaidmenis. Jis taip pat nėra toks efektyvus numatant klausos gebėjimą, todėl dažnai reikia atlikti papildomus tyrimus.

Klausos aštrumo (gebėjimo girdėti savaime) ir klausos gebėjimo (ką kas nors iš tikrųjų suprato) matavimas labai skiriasi. Veiksniai, atspindintys tai, kaip girdime, suprantame ir atpažįstame kalbą, gali būti apibrėžti kaip psichoakustiniai ir nepsichoakustiniai.

Psichoakustiniai sugebėjimai

Dažnio selektyvumas

Laiko svyravimai

Garsumo verbavimas

Nepsichoakustiniai sugebėjimai

Darbo žinios (kontekstas)

Patirtis

Amžius

Situacijos suvokimas

Darbinė atmintis

Tai yra šių veiksnių derinys, kuris paprastai lemia, kaip gerai kas nors girdi ir supranta. Mėlynos šviesos tarnybos vaidmenyse praktinis vertinimas dažnai naudojamas siekiant visapusiškai įvertinti asmens gebėjimą girdėti, nes tai padeda aiškiau nustatyti jo gebėjimą saugiai ir efektyviai atlikti savo pareigas.

Kodėl verta atlikti praktinį ar funkcinį klausos testą

Praktinis arba funkcinis klausos testas (FHT) matuoja klausos gebėjimą realiame scenarijuje. Pavyzdžiui, policijos pareigūnai dažnai susiduria su garsais, sklindančiais vienu metu iš skirtingų šaltinių ir skirtingų krypčių. Jie turi girdėti ir suprasti komandą, kai yra veikiami tokio lygio triukšmo, todėl FHT turėtų tai imituoti.

Štai kodėl policijos pajėgos ir kitos tarnybos dažnai taikys funkcinius klausos testus, be gryno tono audiometrijos, kad tiksliai nustatytų asmens gebėjimą atlikti tam tikrą vaidmenį arba kaip rizikos vertinimo dalį. Tačiau kai kuriems praktiniams klausos patikrinimams atlikti reikia daug laiko ir išlaidų, kad jie būtų tinkamai atlikti. Todėl iššūkis yra tas, kad jie kartais gali būti laikomi subjektyviais arba nepatikimais (kai rezultatai nepakartojami).

 

Alternatyvus sprendimas – Speech-in-Noise (SiN) testavimo galimybės

Vietoj praktinio testo (arba šalia jo), kai kurios jėgos klausos gebėjimui įvertinti naudos kalbėjimo triukšme (SiN) testą. Yra keletas skirtingų testų, kurie analizuoja ir įvertina SiN gebėjimus, įskaitant klausos triukšmo testą (HINT), greitą kalbėjimą triukšme (QuickSiN), žodžių triukšmą (WiN), triženklį testą (TDT). ) ir koordinacinio atsako priemonė (CRM).

Kiekvienas iš jų matuoja gebėjimą atpažinti ištartus žodžius įvairiais būdais tarp foninio triukšmo. Iš esmės mes žinome, kad klausydamiesi kalbos jie taiko savo turimas kalbos žinias, susietas su jų pačių kontekstiniu realaus pasaulio supratimu, kartu su ankstesne patirtimi, kad prognozuotų, kas gali būti toliau. Taigi svarbu šiuos išankstinius nusistatymus atskirti nuo tikro gebėjimo girdėti testavimo metu.

 

Amplivox funkcinės klausos vertinimo sistemos (FHAS) pranašumai

„Amplivox“ sukūrė pagal užsakymą sukurtą kalbos triukšme (SiN testą) bendradarbiaudama su Civilinės branduolinės tarnybos ir Garso ir vibracijos tyrimų institutu (ISVR). Tai specialus testas, sukurtas specialiai mėlynos šviesos paslaugoms, kurios neapsiriboja vien tik tono audiometrija.

Testas yra funkcinės klausos vertinimo sistemos (FHAS) dalis, kuri sujungia standartines audiometrinio tyrimo procedūras, automatizuotą darbo eigos valdymą ir klasėje pirmaujančią technologiją, kad būtų sukurta pagal užsakymą sukurta ir visapusiška klausos vertinimo sistema.

Kaip ir kiti SiN testai, „Amplivox“ versija leidžia tiksliai įvertinti klausos gebėjimą, tačiau didelis skirtumas yra tas, kad joje atsižvelgiama į aplinką ir iššūkius, su kuriais tenka dirbti policijos pareigūnams ir kitiems aptarnaujančiam personalui, todėl siūlo didesnį realaus pasaulio patikimumą. ir įvertina rezultatus pagal apibrėžtą standartą.

Jis veiksmingai matuoja klausos gebėjimą, tuo pačiu įvertindamas kelių psichoakustinių ir nepsichoakustinių veiksnių poveikį, ir buvo įrodytas kaip patikimas ir pakartojamas klausos gebėjimo prognozuotojas sudėtingose klausymosi aplinkose. Negana to, mūsų SiN testas gali atskirti klausos gebėjimus normaliam ir sutrikusios klausos subjektams, todėl rezultatais pasitikima.

Jį taip pat naudojo įvairios organizacijos, kad padėtų priimti sprendimus dėl darbuotojų (esamų ir naujų) dėl jų gebėjimo atlikti tam tikrą vaidmenį, jei jų klausa neatitinka PTA standartų. Tai leido organizacijoms apsaugoti savo verslo žinias ir talentus, taip pat užtikrinti, kad būtų samdomi geriausi kandidatai. Kai kurie kiti pranašumai, kuriuos siūlo Amplivox FHAS:

  1. Jis yra objektyvus ir patikrinamas, todėl idealiai tinka priimant pagrindinius sprendimus
  2. Tai leidžia sumažinti medicininio siuntimo išlaidas
  3. Tai gali sumažinti nebuvimą darbe dėl neatidėliotinų funkcinių klausos tyrimų rezultatų
  4. Ji siūlo visiškai automatizuotą testavimo ir persiuntimo sistemą, kuri padidina tikslumą registruojant rezultatus ir pateikiant atitinkamas gaires.
  5. Tai leidžia darbdaviams atitikti klausos aštrumo ir gebėjimų matavimus pagal atitinkamus pramonės standartus (prieš įdarbinimą, CoP, HSE, PULHHEEMS).

Nuorodos